Prekių pirkimo - pardavimo taisyklės
1. Bendrosios nuostatos
1.1 Šios elektroninės parduotuvės skrynelė.lt taisyklės (toliau – Taisyklės) yra Pirkėjui ir Pardavėjui (toliau – Pardavėjas) juridiškai privalomas dokumentas, kuriame nustatomos Šalių teisės ir pareigos. Pardavėjas - MB Marga skrynelė, pagal Lietuvos Respublikos įstatymus įsteigta ir veikianti mažoji bendrija, kurios juridinio asmens kodas 306290061, PVM mokėtojo kodas LT100016591016, registracijos adresas Kukučių g. 39, Kaunas, LT-51338.
1.2 Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti šias Taisykles. Apie Taisyklių pasikeitimus Pirkėjas informuojamas elektroninės parduotuvės tinklapyje.
2. Pirkimo-pardavimo sutarties sudarymas
2.1 Pirkimo - pardavimo sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta, kuomet Pirkėjas elektroninėje parduotuvėje suformuoja ir pateikia prekių užsakymą, prieš tai susipažinęs su šiomis taisyklėmis.
3. Pardavėjo teisės
3.1 Susidarius svarbioms aplinkybėms, Pardavėjas gali laikinai arba visiškai sustabdyti elektroninės parduotuvės veiklą, apie tai iš anksto nepranešęs Pirkėjui.
3.2 Jeigu Pirkėjas bando pakenkti elektroninės parduotuvės darbui, stabilumui ir saugumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę be perspėjimo apriboti ar sustabdyti jam galimybę naudotis elektronine parduotuve.
3.3 Pirkėjui pasinaudojus 5.2 punkte aptarta Pirkėjo teise, kai prekės yra priskiriamos kompensuojamoms techninės pagalbos priemonėms, Pardavėjas turi teisę anuliuotos sąskaitos faktūros kopiją persiųsti Techninės Pagalbos Priemonių Centrui (TPPC).
4. Pardavėjo įsipareigojimai
4.1 Pardavėjas įsipareigoja sudaryti galimybę naudotis elektroninės parduotuvės paslaugomis, kurios veikimo sąlygas nustato šios Taisyklės.
4.2 Pardavėjas įsipareigoja Pirkėjo įsigytas prekes pristatyti Pirkėjo pasirinktu pristatymo būdu, remdamasis sąlygomis, kurias nustato šios pirkimo – pardavimo Taisyklės.
4.3 Kai dėl nenumatytų aplinkybių Pardavėjas negali pristatyti elektroninėje parduotuvėje užsakytų prekių, Pardavėjas turi teisę nutraukti Pirkimo - pardavimo sutartį prieš tai informavęs pirkėją. Pardavėjas gali pasiūlyti analogišką prekę. Pirkėjui atsisakius, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti sumokėtus pinigus per 3 darbo dienas.
4.4 Pirkėjui pasinaudojus Taisyklių 5.2 punkte numatyta teise, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus per 5 (penkias) darbo dienas, nuo grąžinamos prekės gavimo dienos.
4.5 Pardavėjas gali negrąžinti Pirkėjui jo sumokėtos pinigų sumos tol, kol prekės negrąžintos Pardavėjui arba kol Pirkėjas pateikia įrodymą, kad prekės yra išsiųstos Pardavėjui, atsižvelgiant į tai, kas įvyksta pirmiau.
5. Pirkėjo teisės
5.1 Pirkėjas turi teisę pirkti prekes elektroninėje parduotuvėje vadovaudamasis šiomis Taisyklėmis.
5.2 Pirkėjas turi teisę atsisakyti elektroninėje parduotuvėje sudarytos prekių pirkimo - pardavimo sutarties, pranešdamas apie tai Pardavėjui raštu ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekės pristatymo dienos.
5.3 5.2 punkte aptarta Pirkėjo teise Pirkėjas gali pasinaudoti tik tuo atveju, jeigu prekė nebuvo sugadinta arba iš esmės nepasikeitė jos išvaizda ar komplektacija, taip pat jei ji nebuvo naudojama.
6. Pirkėjo įsipareigojimai
6.1 Pirkėjas privalo sumokėti už įsigytas prekes ir jas priimti šiose Taisyklėse numatyta tvarka.
6.2 Jeigu Pirkėjas prekių pristatymo metu be svarbių priežasčių atsisako priimti prekes, Pardavėjui pareikalavus Pirkėjas privalo padengti prekių grąžinimo išlaidas.
6.3 Prekių pristatymo Pirkėjui metu Pirkėjas privalo kartu su Pardavėju arba su asmeniu pristačiusiu siuntą patikrinti siuntos ir prekės(-ių) būklę.
6.4 Pirkėjui pasinaudojus 5.2 punkte aptarta Pirkėjo teise, prekių grąžinimo išlaidos tenka Pirkėjui (Civilinio kodekso 6.22811 straipsnio 6 dalis).
6.5 Pirkėjas, naudodamasis elektronine parduotuve, patvirtina, kad sutinka su šiomis pirkimo – pardavimo taisyklėmis ir privalo jų laikytis.
7. Prekių kainos
7.1 Prekių kainos elektroninėje parduotuvėje nurodomos eurais su PVM. Patvirtinus užsakymą prie bendros prekių sumos prisideda pristatymo mokestis, jeigu toks yra taikomas.
8. Prekių užsakymas ir apmokėjimas
8.1 Pirkėjas, apsilankęs elektroninėje parduotuvėje, išsirenka jam patinkančias prekes, kurias įsideda į pirkinių krepšelį. Po pirkinių krepšelio suformavimo, Pirkėjas suveda asmens duomenis, būtinus užsakymo įvykdymui: savo vardą, pavardę, adresą, kuriuo bus pristatomos prekės, telefono numerį bei papildomą informaciją, kuri gali būti svarbi pristatant užsakytas prekes. Pirkėjas patvirtina jog susipažino su šiomis taisyklėmis ir patvirtina užsakymą. Pirkėjas gauna informaciją apie atliktą pirkimą nurodytu el. pašto adresu.
8.2 Atsiskaityti galima:
- naudojantis elektroninės bankininkystės paslaugomis. Mokėjimai apdorojami naudojantis klix.app mokėjimų iniciatoriumi, teikiančiu paslaugą pagal Europos Sąjungos direktyvą 2007/64/EB Mokėjimo paslaugos (PSD 1).
- Visa / MasterCard mokėjimo kortelėmis. Mokėjimas apdorojamas naudojantis klix.app. Pirmą kartą atlikdamas mokėjimą pirkėjas mokėjimo formoje gali sutikti, kad kortelės duomenys būtų išsaugoti KLIX programėlėje. Jei sutiksite išsaugoti savo kortelės duomenis, kitą kartą bet kurioje svetainėje su KLIX galėsite atsiskaityti greičiau, nes Jūsų kortelės duomenys jau bus automatiškai užpildyti. KLIX kortelių mokėjimo sistema atitinka pramonės duomenų saugumo standarto (PCI DSS) reikalavimus.
- KLIX Pay Later ir mokėjimo dalimis paslauga, kurią suteikia AS „Citadele Banka“ Lietuvos filialas, UAB „Finansų bitė“ ir „AS Inbank filialas“.
- Bankiniu pavedimu į MB Marga skrynelė atsiskaitomąją sąskaitą LT537290099096695779 banke AS „Citadele Banka“ (SWIFT kodas INDULT2X)
9. Prekių pristatymas
9.1 Pirkėjas, užsakydamas prekes, privalo nurodyti tikslų prekių pristatymo adresą ir kontaktinį telefono numerį. Pirkėjas gali pasirinkti vieną iš prekių pristatymo Pirkėjui būdų, nurodytų Elektroninėje parduotuvėje.
9.2 Pirkėjas privalo priimti prekes pats. Jeigu Pirkėjas prekių priimti pats negali, bet prekės pristatytos Pirkėjo nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti pretenzijų dėl pristatytų prekių netinkamam asmeniui.
9.3 Pardavėjas pristato prekes Pirkėjui vadovaudamasis prekių aprašymuose nurodytais terminais. Informacija apie prekių siuntimo ir pristatymo terminus yra orientacinio pobūdžio ir nėra laikoma Pardavėjui privalomais ar Pirkėjui garantuojamais Prekių siuntimo ir pristatymo terminais.
9.4 Visų parduodamų prekių ypatybės nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame aprašyme. Pardavėjas neatsako už tai, jog elektroninėje parduotuvėje esančių prekių spalva, forma ar kiti parametrai gali neatitikti realaus prekių dydžio, formos ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo monitoriaus ypatybių.
9.5 Pirkėjui atsisakant prekės pirkimo - pardavimo sutarties, Pirkėjui grąžinamos visos jo sumokėtos sumos, įskaitant Pirkėjo sumokėtas prekės pristatymo išlaidas.
10. Prekių grąžinimas
10.1 Kokybiškos prekės gali būti grąžinamos per 14 (keturiolika) dienų nuo jų gavimo dienos, apie tai informuojant Pardavėją užpildžius grąžinimo formą arba el. paštu marga.skrynele@gmail.com / info@skrynelė.lt. Grąžinamas prekes siųsti adresu Marių g. 16-204, Kaunas, Kauno m. sav. 52250. Šis punktas netaikomas:
- kai prekė nekokybiška - tokiu atveju vykdomas prekių grąžinimas per įstatyminį garantinį terminą. Parduotų nekokybiškų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso nuostatomis.
- pagal užsakymą pagamintoms prekėms.
10.2 Grąžinant prekes būtina laikytis šių sąlygų:
- grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
- prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
- prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos: nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt. (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
- grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
10.3 Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti Pirkėjo grąžinamas prekes, jei buvo nesilaikoma prekių grąžinimo sąlygų;
10.4 Tinkamos kokybės prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis Civilinio kodekso 6.22810 straipsnio 1 dalimi;
10.5 Už Pirkėjo priimtas, bet vėliau atsisakytas prekes sumokėti pinigai grąžinami į Pirkėjo sąskaitą ne vėliau kaip per 5 (penkias) dienas nuo prekės grąžinimo Pardavėjui dienos, nebent Pardavėjas ir Pirkėjas susitaria kitaip. Pinigai už prekes visais atvejais grąžinami naudojant tik tą pačią mokėjimo priemonę, kurią Pirkėjas naudojo atlikdamas mokėjimo operaciją.
10.6 Prekių grąžinimo išlaidos tenka Pirkėjui (Civilinio kodekso 6.22811 straipsnio 6 dalis), nebent Pardavėjas ir Pirkėjas susitaria kitaip.
11. Baigiamosios nuostatos
11.1 Šios Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais, jų pagrindu kylantiems santykiams taikoma Lietuvos Respublikos teisė. Šios Taisyklės niekaip neriboja ir jokiais atvejais negali būti suprantamos kaip ribojančios Pirkėjo (Vartotojo) teises, nustatytas Lietuvos Respublikos teisės aktuose. Jei kuri nors šių Taisyklių nuostatų yra teismo pripažįstama neteisėta, negaliojančia arba neįgyvendinama, kitos šių Taisyklių nuostatos lieka galioti ir veikti visa apimtimi. Bet kuri šių Taisyklių nuostata, pripažinta neteisėta, negaliojančia ar neįgyvendinama tik iš dalies ar tam tikra apimtimi, liks galioti ta apimtimi, kuria ji nebuvo pripažinta neteisėta, negaliojančia ar neįgyvendinama.
11.2 Šioms Taisyklėms, jų aiškinimui ir santykiams tarp Šalių taikomi Lietuvos Respublikos įstatymai.
11.3 Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Pirkėjo pretenzijos apsvarstomos ir Pardavėjo atsakymai pateikiami per 14 kalendorinių dienų nuo pretenzijos gavimo dienos. Tuo atveju, jei Pardavėjas atsisako tenkinti Pirkėjo, pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus pripažįstamu Vartotoju, reikalavimus, toks Pirkėjas gali naudoti kitus ginčo sprendimo būdus, nurodytus Taisyklių 11.4 punkte. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
11.4 Prašymus ar skundus dėl Pardavėjo Elektroninėje parduotuvėje įsigytos prekės Pirkėjas (Vartotojas) gali pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. +370 5 2626751, interneto svetainėje www.vvtat.lt (taip pat Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams apskrityse)) ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje https://ec.europa.eu/odr/.
11.5 Šalys atleidžiamos nuo įsipareigojimų pagal šias Taisykles vykdymo, jei jų įvykdyti negalima dėl nenumatytų ir nuo Šalių valios nepriklausančių aplinkybių (Force major).